07. 07. 2012.

čitanje2

Ko smo

Ja sam svetlost iz mraka.
Ti si nasmejana godina.
On je glasnik proleća.

Ja sam ples leptira i skakutanje vrapca.
Ti si ton predvečerja.
On je dobrota što se razliva po ljudskim rukama.

Ja sam izmišljena stvarnost novog doba.
Ti si mašta što preobražava dimenzije vremena i prostora.
On je letnje Sunce što se daje i razliva.

Ja sam ispunjeno obećanje.
Ti si dah novog govora.
On je neugasiva vatra.

Ja sam pružena u prijateljski stisak ruka.
Ti si ljubav što se izliva iz srca.
On je nežnost napupelih u proleće grana.

Ja sam ljubav na prvi pogled.
Ti si lakoća kretanja od mesta do mesta.
On je iskra života što se razgoreva.

Ja sam borba za prava poniženih.
Ti si zagrljaj od kog osećam slast samopouzdanja.
On je sazdan od praštanja.

Aleksandar Košarčić

Nema komentara: