01. 10. 2011.

greske

nebo ispod mora

kospica sljive iz cileaa

Kako bi bilo lijepo kada bi ljudi imali negdje prisivenu deklaraciju o proizvodnji. Nista posebno, samo nesto kao, godina proizvodnje, osnovne karakteristike, karakterni defekti i tako to. Time bi se izbjeglo puno iznevjerenih ocekivanja i slomljenih snova. Doduse propustili bismo i puno nezaboravnih seksualnih iskustava, ali kad bolje razmislim nema tog seksa koji moze nadoknaditi psihicku torturu koju su ti neke specijalno nadarene zene u stanju prirediti.
Neki dan sretnem u baru svog najboljeg frenda, sjedi sa zanosnom plavusom. Eh, obradovao bih se ja od srca, all... Hm, znamo se ona i ja, vise nego dobro. Toliko dobro da je ne bih preporucio ni dusmanu a kamoli najboljem prijatelju. Ukratko cura je totalna steta, psychokiller ali treba vremena dok to izbije na povrsinu.
On je senzibilna umjetnicka dusa, kruh od covjeka. I sve to ne bi bilo tako strasno da on ne pati od nedostatka samopouzdanja kada su zene u pitanju. Ja nesto kontam da je to zbog toga sto mu od 25-e fali jedan testis. To je tek nocna mora, vozio se tip na motoru cijeli dan, kada je uvecer sjahao zamalo se nije onesvjestio od bola u jajcu. Pomislio je da je u pitanju motor, medjutim u roku od 3 dana je dobio dijagnozu kancera i ostao bez jednog testisa.
Elem kad sam ga vidio, ponovno zivog sa ocima punim duginih boja bilo mi je drago ali kada sam shvatio tko je u pitanju (u mojoj prici je bila crvenokosa) smracilo mi se pred ocima.
To je jedno od onih iskustava koje pamtite cijelog zivota. Ne, nije u pitanju slucaj zbog kojeg sam naucio da ti cak i mirisljave i ciste zene mogu ostaviti u medjunozju podstanare za koje si mislio da postoje samo u nekim smjesnim pjesmama i da se dogadjaju tamo nekim besprizornim ljudima. Eh, da je to ne bih se nimalo uzbudjivao, takvi se problemi rjesavaju dobrim insekticidom i prokuhavanjem posteljine.
Ovo je puno gori slucaj, u pitanju je opasna igracica, ona od najgore manipulatorske vrste a pri tom premazana svim mogucim farbama tako da je jako tesko prozreti o cemu se tu zapravo radi, dok te ne zajebe i to opasno.
Ali ajde ti sad njemu reci bilo sto?!
Imali smo mi puno padova ali nase prijateljstvo je uvjek prezivljavalo. On je jedan od onih ljudi koje ja zovem pridruzena familija, dakle netko na koga mogu uvjek racunati kada je bilo sta vazno u pitanju kao i on na mene. Naravno, to ne znaci da se bas uvjek najbolje razumijemo kada su neke druge manje vazne stvari u pitanju. U svakom slucaju jasno mi je da glasnik uvjek nastrada.
Ma kad bolje razmislim tko je mene ikad u zivotu upozorio. Nije on ni glup ni mutav, samo mu fali jedno jojce, i zasto bih ga ja sad tretirao kao neki specijalan slucaj. Uostalom svijet ce dobiti jos jedno umjetnicko djelo jer je provjerena cinjenica da on najvise stvara kada pati. Jos jutros sam odlucio da cu sutati kao zaliven, jeste da mi se cijeli dan nista drugo ne mota po glavi i imam osjecaj da bih mogao puknuti kao balon. Ma izdrzat cu ja, pa makar pukao. U stvari odoh sad u gym da ne bih pukao.