31. 01. 2011.

farmerisanje 2


Da ne bih dalje smarao evo liste likova koji po meni nemaju al' nikakve šanse za pobedu :
1. Ivan Fece Firči - Meni dojaja lik, čak genijalan, ali ne pitam se ja no stoka. Za stoku je on roker, dakle anti-narodnjak, onda isuviše inteligentan, i što je najgore Mađar, a nacionalistička stoka nikako ne voli Mađare.
2. Maja Odžaklievska - druži se sa Firčijem, a zatucanoj stoci njeno opušteno ponašanje izgleda isuviše raskalašno za njene godine, a na drugu stranu što je žensko, a svi znamo da žene jednostavno ne pobeđuju u takvim igrama osim ako nisu Ceca i Karleuša, ili ako Crnogorci ne finansiraju (slučaj Mimi u VB).
3. Dragana (grand balerina) - Keva joj prvi put platila glasove, tako da ne verujem da će imati tolko keša i za finale, a i čini mi se da je ona svoju misiju već ispunila. Pored toga, mislim da osim rodbine i prijatelja nema ko da glasa za nju, a na drugu stranu što se upadljivo folira i glumi finoću, a i dojaja je glupa, baš ona hard-kor tuka iz udžbenika.
4. Mirjana - misica, nebitna
5. Maca - Ovo mu je treći rijaliti, sve fore su mu već provaljene, a i stoka ga je omrzla zbog Ćeranića. Dalje, sa tim sarajevskim forama pored Đusa nema ama baš nikakve šanse, ali i pored toga meni je Maca jako gotivan lik, uživam u njegovim glumačko-podjebavačkim performansima.
6. Milena Ćeranić - sve je jasno, da joj nije Nemanje nema boga da bi ušla na Farmu, ali nije devojka kriva što je ovaj lud, dakle što se tiče tog njihovog skandala tu je Nemanja full kriv za blam.
7. Mina Kostić - Malkice tupava i jako povodljiva. Ima dobru dušu i OK je devojka, al' džaba.
8. Vlada - stoka tripuje da je dečko gej, a kao takav nema nikakve šanse, plus ćutljiv je, ne zajebava nikoga, samim tim neinteresantan širim masama, ali skroz OK dečko po meni.
9. Raka - ex-SPS političar, ko će da glasa za njega osim eventualno Trstenik ?

Znači, što se mene tiče, za pobedu su u igri:
Đus, Gagi, Lošmi, Zorica, Nemanja, i eventualno Sajko.