31. 01. 2011.

mackarenje

mico, micko, miconja, micorda, micotakis, micolino, cicolino, miculin, miculjka, mico trofrtaljko, mico-pico, micko-picko, mici-cici, mičak, čičak, mičak-čičak, mičak-pičak, micoslav, micomir, micika, micana, micorka, micolka, cico, cicko, cicika, cico-mico, cicaljka, ciculjka, mico-dagi, gagi, ljubavi, mićica, mićića, lutak, lutkica, koka, kokica, micordino, mačenko, mičica, micotito, l(j)utko


to su samo neki nadimci mome macku micu... volim da izmisljam reci... pa kad se neka rodi, ovde cu je zapisivati da se ne izgubi jer sve sto sam do sad smislila je propalo posto jezik funkcionise samo u komunikaciji, jedan covek moze da izmislja nove reci, ali one nece biti prihvacene od drugih jer drugi ne znaju za njih, drugo je i sleng, zargon... moj pokojni otac je prikupljo stare reci - arhaizme i lokalizme iz svog rodnog kraja, iz gacka u istocnojhercegovini, neke se i ja setim jer sam ih slusala u detinjstvu, ali ih brzo i zaboravim, postoji njegova beleznica, kod sestre je ostala sa ostalim njegovim licnim stvarima posle rata, izbeglistva i smrti... posto je ona gradjevinski inzinjer, a ja jezicar, to nju ne interesuje, a mene vrlo, trazicu da mi to da.