31. 01. 2011.

underground



zivot pod zemljom... secanja, ona ovde nisu zabranjena, nista nije zabranjeno, sloboda je pod zemljom, znaci kusturicin film da ga ne prepricavam, pa malnareva knjiga stakleni grad pod zemljom, da je ne prepricavam, pa titov podzemni grad-stan kod konjica, pa hitlerova vucja jama u berlinu u kojoj se krio i sam ubio...
pada mi napamet mamina i tatina basta u otesu i krtice, isto i u cvecnjaku u pejtonu... stete i koristi od nje, jela je sve pod zemljom, u bastama korenasto voce, mrkve, cvekle, repice i slicno, a mene anita sope bas uputi da zimi jedemo bas to sto raste pod zemljom jer ne moze da smrzne... poslednji je dan januara, hvala bogu, juce sam citala ovaj blog ispod ovog posta, vrlo zanimljivo... a sinoc je firci usao u dvor i dvor je zasjao kao pravi... ipak necu se registrovati, samo cu citati... to bi bio izlazak iz rupe, krtice ubijaju zar ne, e mene ne... a danas je vocko... joj zaboravila sam macka na baklonu... idem...