31. 01. 2011.

dvor 1-2-3


1. Meni je Bebica simpaticna.
I dok je bila na farmi, lomila sam se, cas sam bila za, cas protiv.
Napravi nesto dobro, pa lose, pa tako sve u krug.
Ima joj se mnogo toga zamjeriti, moze se i konstatovati da dok onako pijana seta dvoristem, izgubljena u prostoru i vremenu, i bez oformljene porodice i jos cega da ima cak i promasen zivot...ALI...ali, meni zna biti toliko simpaticna, smijesna, draga...
Apsolutno niko ne moze tamo da mi izmami osmijeh kao ona, dok polusvjesna leluja dvoristem, prica sama sa sobom i dobaci po neku doskocicu uz sve propratni osmijeh.
Ona i izgubljena i dok je na oblacima, djelujuci kao da pusi kakvu dobru vutru draza mi je od nekih prizemnih, realnih, proracunatih, stekara, dosadnjakovica, laznih ljubavnika i kazanova, laznih dobricina i sjajnih kuvara...itd.
Ovo je show i ona kao takva, komicna i neponovljiva, je jako potrebna.
Iako nekada izgleda kao da je pogubila sve moguce kompase, meni je beskrajno simpaticna.
I definitivno, nije sablonski nastancovana, rodjena je takva drugacija i luckasta i ispada iz svih standardizovanih normi ponasanja.
I sto rece Tripicka...'Bog te pita na kojoj je Bebica planeti'

2. Veći dio karijere je proveo u bekgaundu, nastavak u solo vodama ne mogu da komentarišem jer taj oblik muziciranja je nešto što nema tu potrebnu notu da bi ikako odjeknulo unutar mog muzičkog ukusa, tako da ću zanemariti te segmente njegovog života i fokusirati se na ono što sam vidio na dvoru. djeluje mi kao jedan od onih vječno mladih duhom, pomalo romantik u svojoj patnji za fizičkom mladošću koja je prozujala pa mu ovaj rijaliti dođe nešto kao neka ekskurzija na kojoj nikad nije bio, puna smijeha i viceva, unutar koje ima punu slobodu da bude dejan cukić kakvim se sam vidi i shodno tome uklapa. tako nekako. kako god, mislim da nije loš čova... ono, zao, pokvaren, nametljiv, pohlepan... ali nosi neku određenu dozu dosade u svojoj pojavi.

3. Konacno je usao neko zbog koga vrijedi redovno pratiti ovaj show. Dobro, uz jos par likova. Malo ih je, ali 'ajde.
Najprije zbog nepokolebljivog stava i istrajnosti, a sve to protkano humorom i brilijantnim intelektom.
Autentik u svakom mogucem pogledu!
I treba li reci, nije iz reda onih: 'ja sam kulturan, fin, ne govorim ruzne rijeci, a to znaci da sam dobar covjek i zrtva naravno.'
Nikada on nece biti prijemciv sirokim narodnim masama i ne treba!
Ima on tacno publiku kojoj se obraca i kojoj zeli da bude dopadljiv.
Uvijek svoj, dosledan, ne precutkuje nikad nista i nikome, originalan, upecatljiv i nepromjenljiv bez obzira na razne struje i talase u kojima zna da se nadje.
I na kraju, nadam se i vjerujem da ce Maji Nikolic uciniti ovaj show nezaboravnim za sva vremena i da joj posle ovog iskustva nece vise pasti na pamet da udje u neki slican rijaliti.
lady-l
Nema Bog zna šta da dodam osim:
Tako je Bog zamislio čoveka kad je stvarao svet.
Uspravna kičma,plemenitost prema svojoj vrsti i prezir prema moralnom otpadu.
Svaki glas za njega je prilog nadi da moć razlikovanja dobro/zlo i pravedno/nepravedno nije otišla u 3plm.
gf