30. 01. 2011.

bumerang

pao mi je kamen sa srca, tolike godine sam nosila tajne grehe u sebi, neke sam i rekla bivsem muzu, neke nekim drugim muskarcima, ali neke nikome do ovde u trojanovu rupu, krticnjak tek iskopan... posto se inace cuti o takvim stvarima, a sigurna sam da su opsta pojava i kao takvi sa razlogom i nisu neki greh, a sta je greh uopste i ko smo mi da sudimo i sebi i drugima? ipak tabui, predrasude su nam obilezili zivot, zato su ovakva olaksanja ogromna... a tek o ostalim nazovi grehovima, moram i njih iskajati, nemam spisak, ne znam sta bi jos bilo prioritetno, ali gde god zagrebem, puno je, i mojih i isto tako tudjih grehova, ne zna se kojih je vise i jos se ispreplicu, a najcesce su jedno te isto... ali meni je vazno da ja olaksam sebi... da, imam veliki nos, da, ostarela sam, da, gresna sam prema roditeljima, da, idem im retko na grob, da, lenja sam  i nepokretna... priznajem sve sto znam i vise sto mi se pise... jer mi ne vidimo sebe...sad bi obicno sledila objasnjenja, opravdanja i nista od olaksanja... nema hvalospeva, podzemno se ne vidi nista svetlo, lepota i dobrota je nevidljiva, vidi se i cuje samo jad i cemer, krv i suze... kome je do pevanja, nadzemljom su i prozni i poetski blogovi pa nek izvoli, ovde se pljuva i gruva, prdi i smrdi, sve u cilju olaksanja teskog stanja ustezanja... necu vise da cutim kad sam ljuta, necu da gutam vatru nego cu da je sucem, necu da se nadzemljom razracunjavam, necu da povisujem pritisak... postoji mesto za to... ovde se vice... planiraju zavere, taktike, ismijavaju gluposti i bolesti koje su znak ovisnosti i gluposti... prezir i protest za sve sto je protiv ljudskog opstanka,... zivot je pravedan, on nam vraca samo ono sto mi drugima darujemo... andricu, svaka ti je zlatna... sanader i hrvatskoj i mitrovic u srbiji...novac, vlast, novac... bolesti, zavisti, ovisnosti, trovanja... prvo druge, pa sebe, sve je to bumerang...a sto im je to trebalo? u jednom vicu crnogorac kaze: 'sto da radim, da bi imao vise, pa da ne radim, pa ja i ovako ne radim'... sto ce ima vise? reci ce im bumerang... bunerang je moja vera, to je to, sto posadis posejes, sto si trazio to si dobio... ima nepravde, ima nesrece, ali prispitaj se, pa ces shvatiti odakle i zasto stize udarac... nisi znao, a sam si ga poslao... stvar i jeste uvek bila u znanju i neznanju, a ne u imanju.