31. 01. 2011.

farmerisanje 1

Kao opsesivno-fanatični gledalac ovog rijaliti šoua, moram da bacim par analitičkih prijava. Naime, ova Farma je UBEDLJIVO najjači rijaliti koji je išao u Srbiji do sad, to sa stoprocentnom sigurnošću mogu da tvrdim jer sam ih gledao ama baš sve, volim taj human-animal behaviour trip pa to ti je. Dakle, Farma je prevazišla čak i Survajver, i naravno, sve velike i male bratove. Odgovor zašto je to tako leži samo i isključivo u sastavu ekipe, jer setimo se prethodne Farme koja je bila blagi smor. Znači, izbor učesnika je i te kako bitan za ovakve igrarije, a ovaj put su ga zaboli samo tako. Lošmi je tu po meni glavna mirođija, jer bez takvog jednog penala ni zajebancija ne bi bila ona prava, jer koga bi Firči, Đus i Maca zajebavali da nema Lošmija, eventualno Zoricu, al' Zorica je ipak starija, pa je još pritom i žena, pa joj se mnogo toga i prašta. Dakle, glavni igrači koji su doprineli da ovaj rijaliti bude ovako jak su definitivno Lošmi, Đus, Maca, Firči i Zorica, a na drugu stranu Ćeranići kao neka vrsta side-showa i ludila za sebe.Naravno, pogađate, Đus je moj favorit, što iz razloga što se znamo još since '95 (Lekas Hill connection), što zbog njegove muzike koju intezivno slušam već deceniju i kusur, a na drugu stranu Đus je čovek koji je uz pokojnog brata Moskrija i još par drugara izvalio pola ovog beogradskog slenga koji se danas koristi na ulicama, a koji ja rabim i u svojim tekstovima, doduše ja sam ga malo nadogradio, to čisto da ne ide sav kredit njima jebiga, a imam i ja neke skroz svoje "autorske" tripove koji su se odlično primili međ omladinom, al' ne bih sad o tome. I tako, o Đusu bi mogo do sutra, al' neću, jer ko gleda Farmu jasno mu je o čemu se tu radi, i koliko duhovit čovek može da bude a da nije profi komičar, glumac, niti bilo šta slično.E sad, to što je Đus moj favorit to ne znači da ja mislim da će on i pobediti, naravno, ja bi to iskreno voleo, ali poznavajući srpsko (i okolno) glasačko telo to će biti jako teško, a sad ćete videti i zašto.Farma je po Pinkovom konceptu narodnjački rijaliti, rijaliti u kome se promovišu Zvezde Granda, i uopšte ta pink subkultura, uostalom u prošloj Farmi je pobedio onaj ljančester Topalko, a u ovu Farmu su ubačena čak 3 "grandovca", ona što je samo prala i kuvala, ne sećam joj se imena, onda Nemanja, pa Milena, plus Dragana kao grand "balerina" (čuj balerina?!). Znači, čak njih četvoro iz te priče, s'tim što sam ja na početku tripovao da je Nemanja tu ubačen kao favorit koji će ići na pobedu po ugledu na Topalka, jer svi vrlo dobro znamo kako izgleda grandova glasačka mašinerija, ko je gledo naš izbor za predstavnika na Evroviziji sve mu je jasno, ladno pored Emine Jahović koja je bila odlična, pobedio onaj mali gnom, da ga ne imenujem sad. Kažem tripovo sam, jer pojma nisam imao da je Nemanja baš tolko prso u tom ljubomorno-patološkom smislu, i da će da se izblamira svecki, tako da su njih dvoje tu ispali iz igre, s'tim što Nemanja da je ušao sam na Farmu, sigurica bi pobedio, jer takav je naš narod (u daljem tekstu stoka). Ali i pored svog tog blamiranja i užasa, ja i dalje mislim da Nemanja ima jako dobre šanse, jer ipak mašinerija tu radi poso a ne slobodni strelci tj. solo glasači.