29. 01. 2011.

pitanje i odgovor

e-mili-ja kaže...
Draga Anita, Odnedavno vas čitam sa velikim zadovoljstvom, odavno me sve u vezi sa ishranom interesuje, nešto i primjenjujem, ali stalno učim. Ovo o čemu vi pišete mi je vrlo logično i upravo mislim da dalje istraživanje na putu najbolje ishrane usmjerim u tom pravcu. Čitam i Vaše teme i komentare... sve je zanimljivo i korisno. Evo jednog pitanja koje je donekle u vezi sa ovom temom: Pošto je zima i izbor povrća i nije najbolji, a velika je ponuda smrznutog povrća, ne mislim na polugotova jela koji se samo ugriju, nego samo zaleđeno povrće... npr. grašak i slično. Šta mislite o tome? I još jedno pitanje za ovaj put: Kakvo je vaše mišljenje o expres loncu, ja u njemu brzo skuvam meso i povrće... Da li se u njemu sačuvaju vrijedni sastojci ili ne? Hvala vam puno na ovom blogu i odgovorima na pitanja! Pozdrav iz Sarajeva!
anita kaže...
@ emilija u nedostaku svjezeg povrca i smrznuto je dobro. sto je svjezije zamrznuto to mu je kvaliteta bolja. inace priroda nam je i za zimu osigurala povrce - ono korijenasto! kad nema zelenog lisnatog, ima korijenastog povrca i covjek bi zapravo samo trebao pratiti sezonu. cikla, mrkva, cicoka, koromac, kiseli kupus - probajte ovo naribati i zaciniti sa pola majoneze i pola milerama, sol i papar. nema bolje salate! u vezi ekspres lonca, osobno ga nikad ne korisim jer mi se kuhanje pod tako jakim pritiskom cini neprirodno, ali nisam naisla na neke znanstvene dokaze da bi to bilo stetno. jednostavno nemam dovoljno informacija o tome pa nemogu reci nesto konkretno.