29. 01. 2011.

desavanje

prvo subotnje jutro u krticnjaku... kako sam spavala? pa spavala sam, cesto sam se budila i sanjala sam neke radnike i neradnike, nije bas jasno jesu li virtualni ili realni, ali nekako bledi, nevredni, hvala bogu virtualni svet mi je sve manje prisuran u svesti, pa i u snovima, ili nocnim morama bolje receno... oblacenje i 2 promene, vece i sire carape, to jest komotnije, lanjske koje sam nosila sa 20 kg vise, mozda ce manje da zuljaju one pukotine na desnom guzu i novi-stari-rupicasti dzemper od pre 10 godina koji pamti moje najbolje godine i godine moljaca posle toga koje su mu dosle ruka-va, ali evo mu jos jedne sanse, zaista nikad se nista ne zna, i sad ima rajfeslus i topao je, rupe su sad u modi...tako da sam babacila i novi odgovarajucui autfit... pre dorucka popila sam kafu jer nemam zelenog caja i pogledala uobicajene stranice na netu, odslusala vendi na skandalovom kanalu, a sve to videla na forumu-srbija... za dorucak sam vagala, postojale su 2 opcije, isterati mak na konac, pa da se ona pusi od gladi, a ja od mraza ili opet popustiti i napraviti i njoj dorucak... e sad nije bilo ni pavlake ni sira za omlet, a njegov sir je bio mamac u krticnjaku, prelomila sam kao i obicno, za nju uvek da, za njega uvek ne, pa makar i na svoju stetu, tako sam napravila neki balans za svoju savest... imam supu-rupu za rucak, ako se princeza na zrnu graska, valjda je bar 1 od juce zulja, ne doseti da bi trebala ustati i naci reci izvinjenja... nije ni bitno, na vagi je vec par dana 69,9 kg i vikend bi mogao da napravi katastrofu, najbolje bi bilo nista ne kupovati, osim zelenog caja, a i bez njega mogu, ima kafe... e receno, ucinjeno i servirano... uh ide pesma koju volim... '21. vijek' i tifa:
...a gdje je ljubav, gdje ste je od moga oka sakrili, a gdje su ti kovaci moje srece, zar ste zaspali... 
...ja savrseno vidim, u savrsenom mraku, kad ponestane mi sunca, daju ga na slamku...
celi tekst pesme je u narednom postu, a u prethodnom je prekopirano moje pitanje aniti, strucnjaku za zdravu ishranu i njen odgovor... tifa me izbacio iz rupe, uvek me udari ta pesma, ima nesto sto ja volim, tako da ne znam sta sam jos htela da kazem, sve u svemu, odgledala sam zbrdodolisani dvor, ide neka nasa kich muzika sa pinka, ne da mi se ustati da bar smanjim, dr ili sef im je bolestan, zelim mu sto pre odlazak u neku od zasluzenih rupa, i to bi bilo sve u ovom jutarnjem javljanju...