01. 02. 2011.

fembruar

najzad! iako i februari nisu sto su nekad bili... jutros sam prispala, pa sam brzinom spremala dorucak da stignem na dvor, tamo je sinoc bilo toplije, zbog fircijeve energije, citam na forumu da je bilo frke i nocas, da je djus poludeo, pa du se posle svi ko ludi drali u dvoristu dvora, a jutros cujem da se i novi kralj i kraljica zale na veliku hladnocu, pa onda opet poskupljenje u prodavnici, toalet je sa 1-nog dukata vec u subotu bio 2, a danas je 4, mogu samo da njega kupe, pa zato fircijevo: a mozemo li da ga vratimo posle upotrebe, koliko god vulgarno, cak je i malo za svu bezobrastinu i prema njima i nama koji to gledamo... hladno je i meni kuci, pa zar nam bar dvor nije mogao biti topao? jos jutros sam u zurbi mislila i zaboravljala sto stvari, pa se opet nekih secala, na kraju kad sam izbacila smece na balkon, puna kesa, vise se ambalaze baci, nego sto se proizvoda iskoristi, a sve je to u ceni, zato nas industrija hrane i truje i potkrada... zivele pijace, zivelo, prolece i leto... onda sam pripremila kupus salatu za danasnji rucak, sela sam na kompjuter i potpuno praznog mozga pomislila: e, jebi ga, nemam pojma sta sam ono htela da pisem, prazan film, a onda mi iz malog mozga, valjda premotavanjem pade na pamet, izgleda da je jos imam u tragovima, upravo ono sto sam prvo pomislila po budjenju i ustajanju: danas je fembruar!  hahaha... anegdota predratnog komsije i prijatelja vuleta bozovica. prica kaze da je imao nekog polupismenog radnika, sekretara sta li je bio, koji je pravio plan rada ili dezure u apoteci, pa kad bi se javio za rec da izlaze, bilo bi to tako: u januaru taj i taj, a u fembruaru taj i taj, onda bi ga vule zezao i rekao: nisam ja u fembruaru, a on bi jadnik pogledao u svoj spisak i ponovio. kako nisi, evo lepo pise: fembruar: vuksan bozovic... .)