18. 02. 2011.

lošmi

Pita se pita ovaj mali covjek (i u fizickom i u moralnom smislu) takoreci patuljak zasto je oko Fircija opet toliko ljudi, a on je sam, bio i na Farmi i sad?
Po nekom automatizmu, znajuci kako publika vani dozivljava Govedica kao zrtvu, logicno bi bilo da su bar u ovom serijalu uz njega a protiv Fircija, tako vjerovatno razmislja njegov pokusaj od mozga.
Ali avaj...Opet isto! A zasto? A Firci ne nudi ni kule, ni doline, ni vozacke dozvole, ni ljetovanja...Pita nervozno, vise sebe nego druge, njegov zakrzljali mozak.
A odgovor je prost za svako iole inteligentno bice, cijoj vrsti moralno nistavilo svakako ne pripada.
Oko Fircija se ljudi okupljaju spontano, bez prisile i nagovaranja, bez potkupljivanja dukatima, jer ima sarm, ima intelekt, energiju, kreativnost, neumorni duh, zanimljiv je i drzi paznju, prica covjek i o zivotu van dvora, nije mu to jedini smisao postojanja.
Ukratko ima sve ono sto Zlojanic nema i nikada nece imati, niti ce svojim novcem moci da kupi.
Ne da nema sarm, nego odbija ljude pet metara od sebe, utrkuju se ko ce brze pobjeci, iako znaju da im je mozda profitabilnije biti uz njega.
Ali to cudo ne mogu da svare cak ni oni sa najjacim zeludcem!
To cudo sa nakrivljenim ustima i vazda istom facom, bez obzira na raspolozenje, je duboko iskompleksirano jer zna da je neispunjeno i da uvece kad legne i kad nema ni Fircija, ni Dragane, ni Ceme, ni Mace, ni Ceranica, on je duboko usamljen i nesrecan.
Sta reci za covjeka koji se 30 godina bavi pjevanjem, a svoju afirmaciju dozivljava u poznim godinama zivota i to kroz rialiti program.
Recimo Lepu Lukic postuju svi, bez obzira kojom muzikom se bavili ili je slusali, godinama dozivljava samo uvazavanje i od rokera, i od repera, i od folkera i od obicnih ljudi, i za glas, i za pjesme i za karijeru dok Bojanica prije Farme nit' je ko znao niti se bavio njime. Sad je umislio da je mnogo vazan! Al' ga boli sto zna da nije i svi ga otresaju kao slinu gdje god se pojavi.
Njemu smetaju psovke, ali nama je sustina bitnija od forme.
Njemu smetaju burne reakcije, a mi smatramo da svaki ziv covjek reaguje i tako, jer pored racionalne ima i emocionalnu inteligenciju.
On smatra da je dobar covjek, mi smatramo da to sto ima ogromnu samokontrolu, ne znaci da je dobar vec proracunato djubre.
On smatra da je Firci psihopata i zlikovac, mi znamo da je Firci imao problem samo sa njim i jos 2 ljudi, a Zlojanic sa njih 50 u oba rialitija.
On smatra da novcem moze sve da kupuje, mi znamo da postoje stvari koje su iznad svega materijalnog.
On smatra da je Firci los, mi znamo da je uradio hiljadu plemenitih sitnica, koje nikada nije naglasavao.
On smatra da je Fircijevo ponasanje nedopustivo, mi znamo da prema takvima se nikako drugacije i ne moze.
On smatra da moze da trazi mane i greske u tudjim porodicama, mi znamo da je njegovo dvoriste isuvise prljavo i da ima imalo obraza i savjesti nikada ne bi spomenuo ni p od necije porodice.
On misli da je KRALJ,
mi mu zajedno sa Fircijem porucujemo nabijemo i tebe i krunu i tu pored tebe u fotelji na q!
p.s.
Bila sam ospirna i izvinjavam se.
p.s.2
Neka njegovo 'kultivisano' zlocanstvo oprosti ak' sam bila neuctiva, ja sam dijete asfalta, nisam 'kulturna' kao on.
p.s.3
Zali Boze, ima pare, jos uvijek ih nije usmjerio na pravi put - vlastito lijecenje!
p.s.4
SPOLJA JADAC, UNUTRA JADAC, ovakav primjerak jos uvijek nismo imali 24h pred nama.
Zbog toga ne cudi da svi dobijemo zelju da budemo malo Frojd i da se pozabavimo ovim, i vise nego inspirativnim, bicem za psihoanalizu i primjer maloj djeci u kakva bica ne treba da izrastu!!!
(lady-li-forum )