24. 02. 2011.

kloniranje

ide od prosle nedelje sapinica, kolumbisko-americka, Klon ili 'Zabranjena ljubav' na tv pink, to je rimejk brazilske serije koju sam svojevremeno rado gledala i dobro pamtim... gledam i ovu, vrlo je autenticna i romanticna iako spada u vrstu telenovela iliti sapunica, ali kao i sve brazilske serije ima odlican scenario i vise je od dobre sapunice...
a tema vrlo interesantna i od onih koje mene uvek podstaknu na razmisljanje o zivotu uopste, ali i onog sto je pre i posle zivota... reinkarnacija mi je uvek bila bliza, da ne kazem draza mogucnost od vaskrsnuca i zivota u zagrobnom svetu, a kloniranje je moderna verzija reinkarnacije i samim naucnim mogucnostima sasvim ocekivana u buducnosti kao nacin produzenja zivota ili jos bolje, besmrtnosti ili vecnosti...godine su ucinile da onu: da se nikad ne bih vratila i ponovo sve prosla, polako menjam u novu sansu da pre svega ponovo zivim, a onda ne odusatajem od sebe kao sebe, jer ja sam ja, onakva kakva jesam, zato bih sada rado sve ponovila, ali kad bih jos i mogla da znam da sam klonirana, da imam podatke o sebi pre, da znam prednosti i mane, da zivot ne samo jos jednom prozivim nego da ispravim sto je bilo lose, ponovim dobro, ne propustim pravu ljubav ni po koju cenu, odaberem zemlji i grad, zanimanje i bavljenje lepim i korisnim stvarima, da zivim do poslednjeg daha sa svim iskustvima koja bi mi koristila i da to ponavljam do beskonacnosti... primamljivo, a izvodljivo, ovca doly je davno klonirana, prica se o eksperimentima o kojima se jos cuti, ali sve je moguce, 21. vek je tek poceo i ko pozivi jos 10, 20, 30... godina, moze da se nada necem sto je sad nemoguce, a tad ce biti ne samo moguce nego normalno...


Prva, brazilska verzija: El Clon


El Clon Versión Telemundo