21. 02. 2011.

mila

jutro
ustajem u 6 da gledam neku seriju
legla sam u 2
4 sata spavanja
zbrka mi je u glavi
mozda ce kafa pomoci
obecala sam cinoc nekom pismo
a ne znam ga napisati
jako je slozeno
eh
kako je s tobom sve jednostavno
jer smo prijatelji
nema nista bolje od toga
prijateljstva nikad ne izdaju
ne prestaju
iako tesko nastaju
seti se
svih iskusenja
i peripetija
trebali bi opet pricati
mozda u nekom minusu
samo ti i ja
ispovest
kao u crkvi
ili zezanje
bilo sto je korisno
razmisli
i
bd


Date: 29 May 2008, 15:23
uh
ko se natjece
al moj je naj
ej
ko slabo konta
saljem ti svoju sliku
to jest pola nje
kao taj tvoj av
zelena je
znas li joj nesto uraditi
da dobije arty stih
i malo zamutis robu
znas sta je roba
mozes li
hoces li
probati
ja cu nesto praviti sa maskom
u tri dela
imam ideju
ali za ovu moju nemam sad
inace juce sam je stavljala
i macka na av
nisi reagovao
gde si bio
vucas se ko macor
ccp