28. 02. 2011.

sve skupa

28.2. i nema olaksanja, jos traje hladni sibirski talas, a i glava me boli sto znaci da mi se pritisak poremetio poslednjih dana zbog stresa oko predmeta koji sam sinoc oduzela u ponoc u unela u svoju sobu, umesto da bijem ili ubijem, u zadnji cas, javio se u glavi neki glas i taj glas mi i sad seta po temenu i bocka, spavala sam, spavala je i jos spava, a mene boli glava... kad ustane, morace na revers dvevno uzimati taj laptop koji je moj, e neces me tuci mojim stvarima, znam se sluziti svojim pravima, promaja u glavi i stihovi juce, o samoci i vikanju posle da ne pricam, juce sam pojela podgrejan pasulj, danas je vocni dan, zadnji februsrski vocni, boze, nikad covek ne zna sta mu je zadnje... jutros sam mislila o svojoj generaciji i ko je ziv, a ko mrtav od onih iz osnovne, pa srednje, fakulteta, posla u barama, pa u zelenici, i na kraju ovde u IS? ne samo zbog godina, mnogi su na poslu bili stariji i od mene, nego zbog rata i ko zna cega jos... sinoc sam se jako radovala sto se bebica tockom srece izabrana za poslednju kraljicu na dvoru... toliko radosna da sam cascavala na forumu, jelom, picem i tortom... pre toga sam prekjuce postavila dosta zanimljivih fotki na njen pf, a juce video sa emisijom bla bla bla... odusevila me... pozdravila sam i ogija, koji bas puno ne prica, ali sam mu rekla da mu se od srca nasmejem i da su njegovi sendvici usli u anale foruma:
-Добро вече...
-dobro vece
ujutro citam nocnu smenu
super ekipa, pogotovo ovi sa F-avatarima
ali oggi, tebi se od srca najvise nasmejem
-Благодарим, ал' то је све крива она Размажена. Стално прича о храни у глуво доба ноћи и све нас раздражује...
-znam ja nju i njene strudle
ali tvoji sendvici su vec usli u anale foruma
P.S. da malo presecemo ovu pricu

...i tako jos bih puno imala da pisem, ali 222 posta u februaru je dosta i zakruzujem sa ovim, a sutra nastavak i jos puno, puno o bebici-kraljici i ostalim lepim dogadjajima i stvarima, a sad idem da citam i gledam video sta je nova kraljica nocas radila... a za bebi-kraljicu sam castila ovako:



Bebi na tronu... vrcava... lucidna... luckasta... ma secer... izgledala mi je kao Alisa u zemlji cuda... sve sto Bebi uradi je simpaticno luckasto posebno... njena pojava njen karakter i nacin razmisljanja je cine posebnom... volim njenu zivotnu filozofiju... i jedina je koja me nasmeje do suza... cvece, mirisljavi stapici, ice, pice... steta sto je dvor toliko grdan da se ne moze ukrasiti.
živela kraljica bebi-dol!