13. 02. 2011.

ubacivanje

najavljeno ubacivanje u Dvor, pre toga je izbacen cukic i izy... zbogom pameti... bas sam se posle mesec dana registrovala i napisala 50 postova, uglavnom o bebi... ocekivala sam vendi, a usli su bojanic i boki 13... svi na forumu su poludeli, i sama sam se samo upisala bojanicu u hate klub i napustila i forum i tv... sinoc nisam dugo mogla da zaspem, na tv-u je isla emisija-paparaci, pa film Velika riba koji imam i na dvd-iu, pa bas nisam imala nista da gledam... jutros citam da su maju jer je svi mrze postavili za kraljicu, a ona ja za kralja izabrala bojanica, najveci uvlakaci po izboru seljana su sluskinja i nadzornik... lana i stojan... dobili su samo po 10 dukata i specijalna nedelja kraljevske torture je pocela... ma briga me, vendi je bila gost u Parovima, malo sam pogledala na videu, tamo je kao u raju, a na Dvoru sranje nad sranjima, sve koji su bili u sukobu u raznim realitijima ubacili da se sukobe, psuju i vredjaju da se normalnim ljudima prevrce zeludac ne bi li povecali gledanost, znaci nemaju to jest ne znaju drugaciji nacin, pa ok, to ubacivanje je i izbacivanje, katapultiranje zdravog razuma to jest bez-mene.