17. 02. 2011.

legenda

Došao je tiho i ušao u legendu:
Ja sam dečak iz vode
I imam trag pod levom miškom...

Ivan Fece Firči - Drugo ime za pravdu

Firčijeva reakcija je bio zapravo krajnji napor uzdržljivosti.
Ne krijem da bi ga ja za takve uvrede i bljuvotine o porodici mlatio punim Sinalcom dok toliko zanemoća da iz onih škrbavih i zlih ustiju više ne ni "A" ne mož' da izađe a kamo li da na dalje suklja otrov.
Pa kad je bal(diskvalifikacija) onda vala nek je s'muzikom.

Nisam siguran da ovaj otpad neće još batina popiti sad kad se vratio.
Eno ga reži na sve živo i pokušava da se sveti zbog pesme koju su svi pevali Firčiju na odlasku.
Evo secite me di sam najtanji ako ga neko već kol'ko večeras il' sutra ne raspali po deformisanoj labrnji.
Na kraju će ovi skotovi iz produkcije morati sve njih da diskvalifikuju.
Ostaće samo "kraljevski" par da si šašolji uskršnje rekvizite međusobno.
A to zna se ko će da gleda:Čuvene 3 ćorave mačke i 2 gluve kučke.
A glasaće naravno moj čukun-deda sa onoga sveta.

greenfire-forum