26. 02. 2011.

forumasenje

-Добро вече џезери...
-Сви смо ми жертве форума...
-Е, да, чух данас да је доста људи звало Јеврејску општину, па су ови после интервенисали у Влади. А, после кажу нико не гледа Двор!
-Ништа ПП! Народ гледа!
-Вербални деликт није дозвољен, барем не у овом случају - чл. 317 Кривичног законика.
-А где си ти у овом случају видео и чуо вербални деликт?
Милош: Па, ми не можемо волети Јевреје који су нас бомбардовали, послали нам ракове и чуда...
Мика: Јевреји?!
Милош: Јевреји, него ко!
Важећи Закон о забрани дискриминације јасно дефинише шта је говор мржње - "Изражавање идеја, информација и мишљења којима се подстиче дискриминација, мржња или насиље против лица или групе лица због њиховог ЛИЧНОГ СВОЈСТВА, у јавним гласилима и другим публикацијама, на скуповима и местима доступним јавности, исписивањем и приказивањем порука или симбола и на други начин" (чл. 11 Закона).
Такође, чл. 12 забрањује "узнемиравање и понижавајуће поступање АКО СЕ ТИМЕ СТВАРА СТРАХ ИЛИ НЕПРИЈАТЕЉСКО, ПОНИЖАВАЈУЋЕ и УВРЕДЉИВО ОКРУЖЕЊЕ.
Дакле, говорити на овај начин О БИЛО КОМ НАРОДУ на планети, јавно и отворено, у овој земљи је кривично дело. На страну то што није баш нормално, јер још не видех да је један народ онако баш у комплету злочиначки...
-Ма није ствар укуса. Ствар укуса је кад ти кажеш да волиш пиво, а ја кажем да не волим. Али, ЦЕО ЈЕДАН НАРОД оптужити да нас је бомбардовао и донео нам којекакве болести (и то ни мање ни више него Јевреје) није ствар укуса. Вербални деликт је управо оно што сам цитирао и што директно крши барем два члана Закона о забрани дискриминације и као вербални деликт потпада под члан 317. Кривичног законика. Уосталом, да не смарамо људе овде, претпостављам да ће се РРА огласити следеће недеље па ће нам ваљда свима појаснити шта се десило.
Да се разумемо, сигурно је да Бојанићу нико неће судити због тога што је рекао, али је по правилима назови ријалитија морао бити избачен колико јутрос. Онај блесави Парошки је избачен због, реално гледано, мањег прекршаја.
-Па, ето видиш, и тебе то наравно погађа, баш као и сваког нормалног човека! Е сад, јел дозвољаваш могућност да неког Јеврејина, човека баш као што смо ти и ја, погоди ово што је рекао Бојанић? Мени се чини да би га то погодило исто онако као што погоди тебе и мене кад нам неко каже да смо геноцидни. То је све што сам хтео да кажем.
-Извињавам се свима
-Кад Милош прозбори ни мува се не чује...
-Нисам чуо, али вероватно да је претеривала с пићем...
-Дајте Стојану реч па да сви нешто научимо, а не ово...
-Народ нико не може да превари...
-Неће ваљда сад оно суданије да почне...
-Веза Шешељ-Венди ми је подједнако шокантна као и веза Мика-Сале Јовановић...
-Због питомих карактера партнера...
-Што би рекли у Босни: "Кад је отишла пита, нек иде и тепсија"...
-Куку, какав ли нас пакао сутра чека...
-А, лепо ми је стара мајка говорила..."Жени се сине, да има ко питу да ти савије"...
-Ништа нећу рећи...
-Сендвич је мајка мудрости...
-Е, више вас не бих задржавао...лепо спавајте и проведите леп викенд па се видимо од недеље један дан...што би рекао један песник "Ваља нама преко ријеке"...

by ogibg

-Бого благи шта сам све данас пропустио...избацивање, еуросонг, кобасица из Турије дуга два километра...
-Па да, сендвич је моја судбина...не дај боже да ме неко спомене кад је нешто кувано у питању...
-Паааа кад н'умем да кувам...ал' волем и ја нешто кашиком да поједем...
-Стојан је мој фаворит. Одмах после Данијела, а пре Лепе...
-Ако ме неко тражи - у кухињи сам...
-Овај филим на Пинку је одличан. Могли би да га пусте испочетка, пропустио сам увод и разраду...
-Док трају рекламе само да кажем да сам чуо песму "Ринг, ринг, ринг" и занемео...
-Данијел је гладан... отуд нервоза...
-Е, сад одох...лепо спавајте сви и ево пар стихова за лаку ноћ...

„...Па ми и сада, у ове позне часе,
још сјаји давни осмијех твога лица,
као што дању гори сијалица
коју су заборавили да угасе“.
(А. Ивановић)