18. 02. 2011.

mili moj

mili moj,
kako si i gde si sad, mili? ne pisem ti vise, ali ni manje, sve vise u srcu, duse razgovaraju kao nekad.... mili moj bozo, poslednja i najveca ljubavi, sad snam sta to znaci i zasto je to tako, volela sam i pre i pamtim sve svoje ljubavi, od prvih mladalackih, platonskih do onih zrelih i pravih, ali ljubav prema tebi dosla je sa zreloscu i saznanjem da je to to, ono sto svi zelimo i cekamo... kad bid mogao ovo da procitas, kad bi mogao da znas da se nisam promenila, da se nista nije promenilo, da te volim jednako duboko i zauvek, shvatio bi da je to bila moja sudbina, a sta je tvoja? ti znas, ako si sretan ili mislis da jesi onda si i ti nasao pravu i poslednju ljubav, ako nisi, tragaces ili ziveti varljivo i neostvareno...ali necu da nagadjam o tvom zivotu, o tebi mislim onako kao i pre, postojis u mojim snovima isto kao i pre, to nista ne moze izmeniti, cak je sve tvrdje i jasnije, zbog cega je tako? bog samo zna, mozda i sto sam ostarila na neki nacin, zatvorila se i sebi onemogucila da sretnem neko drugo bice, iako sumnjam da bi na moju ljubav prema tebi iko ikada i na bilo koji nacin uticao i menjao, to je tako za veke vekova, sa tolikima sam se dopisivala na razne nacine, ali nikad, nikad se vise moje srce nije probudilo... a zasto, ako covek voli dok je ziv i to je istina jer ja sam primer za to, volim te i puna sam te ljubavi i sad kao i onda, pa sta je onda? pa srce mi je ispunjeno tobom, mili moj, tu nema mesta za druge, znas sta to znaci... zelela sam da te vidim, pratim, zivim blizu tebe, da ti saljem pisma, da se javim iz egipta, a onda sam sve redje zvrckala na tvoj fiksni telefon i odustajala od mogucnosti da nesto promenim kod tebe, ali kod mene je sve isto i  zato vidis nisam luda, ni bolesna, volim te zdravo i normalno i zauvek... ali tebi i tvojoj eventualnoj sreci necu da smetam, necu da me mrzis, nego da mi oprostis, necu da izgubim ponos bez obzira na sve, a najvise na godine... mozda su one i bile i sad su meni najveca prepreka, ali i pored toga, nikad se ne zna, mili moj... mozda ces jednog dana kupiti kompjuter ako to vec nisi uradio i kuckati nesto, mozda ces naci neke moje zapise, blogove, nase reci, ovo pismo... mozda...