23. 02. 2011.

vrsac 1

velike reke imaju ušće
koje ih pretvara u mora
pustinjski vetar prozračne
puteve prema ravnici
ja imam samo snove o tebi
kojima se polako bližim
raju i vecnoj ljubavi...


vrcas ili snovi o raju...
mislim da je moje mastanje o zivotu u vrscu sa milim pocetak razmisljanja o zivotu posle smrti, o raju na zemlji gde zive vecno mladi zajedno, oni koji se vole bez obzira je li njihova ljubav za zivota ostvarena ili nije... raj je to mesto koje ispravlja zemaljske greske i postavlja stvari na pravo mesto... to bi bilo neko moje sadasnje objasnjenje tih snova o zivotu u vrscu, posle svega sto se dogodilo, a dogodilo se da se mili iznenada ozenio i nestao za mene i to pre 7 godina, tako da su svi realni planovi da se prvi snovi o nasem zivotu u vrscu gube, bar iz realnog zivota... a kakvi su to bili snovi? ljubavni... voleci ga svim srcem i tad i sad ja sam tada kada smo jos komunicirali i razmenjivali reci neznosti posle saznanja da ima tu kucu u okolini vrsca, u osami i kao stvarenu za dvoje koji se vole i vole da budu sami, svesna i njegovih i svojih godina, pocela da mastam o nasoj starosti u tom zamisljenom prostoru koji je meni u masti bio kao raj... i tako dok vecina zaljubljenih masta o susretima i zajednickom zivotu u mladosti, ja sam za sebe, za nas odabrala vrsac i nase srare, penzionerske dane da bas tu i tada uzivamo u sreci, kao sto je npr. andric uzivao sa svojoj milicom u herceg-novom... u snovima jasno sam videla taj prostor, kucu i vrt, nas, kako citamo, pisemo, slikamo, vajamo, gledamo dobre filmove i slusamo dobru muziku, kako ja pravim dobra jela, a mili dobro vino, kako pijemo caj i cutimo, kako plevimo vrt i navece milujemo jedno drugo bez reci dok zaspemo i nista vise... kao sapunica nestao je taj san, prvo njegov odlazak, a sad i moje saznanje da su godine ucinile svoje... ostaje samo ona prva misao da se to dogodi na nebu, a samo bog zna hocemo li se tamo naci i hoce li nam taj dom u vrscu biti vecno mesto boravka, ako ima nade, ja se nadam, ako ima vere, mozda se bog brine o onima koji ga ljube i koji se ljube, ali im sudbina na ovome svetu nije dala da se nadju, a ljubav je ljubav, te ako je tako bog ce sve stvari postaviti na svoje mesto jednog dana na jednom mestu...