17. 02. 2011.

o starosti

Drugima ćemo izgledati poput svih starih brbljavica što su skinule cipele, spustile vrećice s nakupovanim plijenom, pa biraju pogubne kolače. No jedna drugoj, mi smo one koje jesmo, iako su godine na nama ostavile traga, mi smo i dalje one djevojčice što
Pam Brown
Mene ne zanimaju godine. Ljudi koji mi govore koliko su stari su blesavi. Star si koliko se osjećaš starim.
Henri Frederic Amiel
Mladost je bolest od koje se svi oporavimo.
Dorothy Fulheim
Prvo zaboraviš imena; onda zaboraviš lica; pa zaboraviš zatvoriti šlic; a onda zaboraviš otvoriti šlic.
Branch Rickey
Čovjek nije star sve dok kajanja ne zamijene snove.
John Barrymore
Bilo tko tko prestane učiti je star, bez obzira bio on u dvadesetima ili osamdesetima. Bilo tko tko nastavi učiti ostaje mlad. Najvažnija stvar u životu je održati um mladim.
Henry Ford
Kad sam bio mlad, mislio sam da je novac najvažnija stvar na svijetu. Sad kad sam ostario, znam da jest.
Oscar Wilde
Starost i nije tako loša kad se razmotri alternativa.
Maurice Chevalier
U svakoj starijoj osobi nalazi se mlađa koja se pita što se to dogodilo.
Jennifer Yane
Ja nikad neću biti star. Za mene, stari ljudi su uvijek 15 godina stariji od mene.
Francis Bacon
U mladosti, dani su kratki, a godine su dugačke. U starosti, godine su kratke, a dani dugački.
Papa Pavao VI.