12. 02. 2011.

kasnjenje

jutros sam prespala, sve do 10 sati kad pocinje dvor i samo sam pre fanfara uspela da pristavim caj, odem u wc, umijem se, izvagam, 66.5 kg. obucem, spremim krevet i gledam... a nema se sta gledati, kralj je i dalje bez krune, one barikade koje su juce gradili danas treba da ruse, platili su juce i neku kaznu, tako da se besmisao nastavlja, mozda u slici tuzne bebice koja ne zna je li posla ili dosla, na neki nacin simbolicno gledamo agoniju svega... nije to vise bebi-in, to je bebi-out... juce je kao dete dodavala letvice koje su ukucavali u konstrukciju, umorila se, danas ce da spava, uzalud su je budili da doruckuje, sto rekao firci: doci ce kad se rodi... ipak je ustala zbog fanfara, pa joj je ponudjen ostatak kajgane koji je pravio firci za njih troje, njega, dejana c. i nju, bebi... ali ona je to nasula, pa tavu ponela da pere, pa je ostavila da se kiseli, pa se vratila i onda pocela da jede kao zivotinjka, dejan je pazio i pristavio joj kafu i tu je bio kraj... i moj pocetak, sad sam ja pravila kajganu za sonju i mene, sa kasnjenjem, ali smo ipak doruckovale po nasem protokolu iako je on upao u nas program ili mi u njegov, svejedno...