08. 02. 2011.

ser-sir

trazila sam sliku sira, zapravo koluta sira jer ga je vec 2x u zadnje vreme seR doneo sa puta kao honorar za putovanje 2-3 dana po bih i onda ga jeo nekoliko dana dok ga je teklo... no tema i nije sir nego taj put, zapravo ni put vec moja radost zbog tog puta, to jest njegovog odsustva, otvaranje vrata izmedju kuhinje i moje sobe, pozitiva, raj, uh gde bi nam bio kraj da ga nema, ali ne lezi vraze, i to malo radosti ode k'o pesak u vetar,  pre jedno mesec dana otpuha ga S sa svojim danjskim nocima i nocnim danima... upravo sam odgledala seinfelda i cekam ukljucenje u dvor u 1 sat, u tom terminu pustaju pola sata, pa cu onda da pravim rucak... integralnu rizu, ribu i zelenu salatu... macka sam vec 2x stavila na dasku na prozoru da upija retko zimsko sunce... sinoc smo jele neke tvrde integralne stapice i bome imali su kalorija, vidim jutros na vagi da se ne primeti da je juce bio vocni dan, 66,8 kg... evo fanfara... idem...
p.s. ne znam tacno kako mi je dosla ova tema i traganje za sirom, bezim od njega ko djavo od krsta, a i interesuje me ko lanski sneg, ali  je na tv-u bilo nesto o siru, cini mi se u seinfeldu, ali nisam sigurna, sliku sam odabrala jer je c-b, takve volim, em se slaze sa prethodnom (ah, to s-laganje), em je uz sir i flasa vina, a to ide uz reR-siRa...