01. 02. 2011.

jelovnik

D: kava s kokosovim uljem, moja kćer je jela kokosove kuglice, uzela i u školu, sve su joj pojeli.
R: fritaja od tikvica na maslinovom ulju s jajima i sirom.
V: moje krasne divlje jabučice

D: 1/2 od 2 pečena jaja s vrhnjem i parmezanom
Znam koliko je to, ali to je bio ostatak od doručka za moju kćerku
R: šnjita LCHF kruha i sv.šnicla, 2 kocke 72% čokolade
V: će biti zdjelica šumskog voća s vrhnjem

D: tuna iz konzerve
R: juhica bez rezanaca + 2 kotleta + malo mozzarele koju sam istopila na kotletima + cikla
V: ostao mi je još jedan kotlet, pa ću ga izdinstati + zrnati sir

D: nes s malo mlijeka, kajgana sa svježom parikom i malo slaninice
R: pečeno carsko meso + mješana salata
V: možda jogurt + bademi (ak budem gladna)

na forumu sam nasla i anitu, nick: fatlies
oterani su sa foruma colinarka, borba sa podravkom i ostalom prehrambenom industrijom, nije sala izbaciti vegeti!?

za dorucak obicno pojedem musli (sjeckani ljsnjaci, bademi, orasi, sjemenke suncokreta i buce, lan i sezam) s jogurtom ili mlijekom, ili dobar kruh za pocetak dana sa slaninom ili maslacem, ili samo jogurt sa mljevnim lanom, ili napravim palacinke (2 bjelanjka, jedno jaje, malo svjezeg sira ili jogurta i 3 zlice zobenih mekinja, dodam stevije ako mi se jede slatko) pa ih ispecem na kokosovom ulju (mljac!), ili pecena jaja...

za rucak obicno nesto skuham, jucer sam recimo napravila mesnu strucu s jajima, sve isto kao i inace samo ne stavim krusne mrvice, uz to neka salata od kupusa ili paprika,
cesto radim razne pljeskavice od mljevenog mesa, pa dodam nribane tikvice, kiselo vrhnje ili neko drugo povrce, ili isto takve pljeskavice od tunjevine, radila sam i dosta raznih musaka sa svim mogucim povrcem, s tikvicama je odlicno ili patlidzanima, pa slazem slojeve svega sto se nadje u frizideru, za rucak ponekad bude i fritaja ako nemam vremena, pa svasta umutim, s od tunjevine, povrca, sampinjona, vrganja...

za veceru obicno jedem ostatak od rucak jer uvijek ostane... a ako i nije ostalo onda nesto kao za dorucak

zapravo jedem skoro sve sto sam i prije jela, samo sam izbacila ugljikohirate.