01. 02. 2011.

LCHF ishrana

LCHF, odnosno low carb high fat način prehrane temelji se na minimalnom unosu ugljikohidrata, normalnom unosu proteina i povišenom unosu masnoća.
Kad se kaže malom unosu UH podrazumijeva se izbacivanje svih loših UH, ali i zitarica, krumpira i sl. UH se uzimaju isključivo iz povrća koje raste iznad zemlje s obzirom da to povrće ne stvara zalihe u gomoljima i sl. Dozvoljeno je i ne preslatko voće. Masnoće ne treba reducirat, dapače, potrebno ih je povećano unositi i to visokovrijedne nezasićene kao npr. maslinovo ulje, ali i zasićene iz maslaca i
kokosovog ulja. Ovaj način prehrane nije neki pomodarski hir već znanstveno utemeljen i ruši mit o tzv. prehrambenim smjernicama koje su dovele do epidemije debljine u cijelom civiliziranom svijetu.
(anita http://istineilaziohrani.blogspot.com/)
Hranim se ovako dva mjeseca i mogu reći da sam preporođena, ha, ha, ha sad zvučim ko oni iz top shopa. Dakle, bavim se prehranom već dugi niz godina privatno i profesionalno i isprobala sam dosta toga i sve je išlo u ovom pravcu. Sad sam oduševljena rezultatima, uopće nisam gladna, prije sam stalno morala sa sobom nositi
neko pecivo ili nešto jer bi me hvatali takvi napadi gladi i osjećaj kao da ću se
srušiti. Problemi sa sinusima koje vučem 15 godina potpuno su nestali. Kila nisam imala puno viška, ali stalno 5 gore pa 5 dole, sad je 8 dole.
Stalno sam bila umorna, sad me nitko ne može pratit. Dugogodišnja borba sa Candidom a. je napokon završena, bez lijekova. Inače, prvi put sam se susrela s ovim načinom prehrane još prije 15ak godina jer je nobelovac Linus Pauling propagirao baš ovakav način prehrane, čovjek je doživio skoro 100 godina iako su ga svi popljuvali naravno ti koji su ga pljuvali riknuli su puno prije njega.
Zašto nisam tada počela tako jesti? Zato jer nisam mogla bez prokletih šećera, totalna ovisnost.
(forumasica pepica na http://www.forum.hr/...)