02. 02. 2011.

zakljucavanje

u modi su glagolske imenice, a i kljuc-kljac na krticnjaku...
ono sto ustvari jutros hocu da kazem su neki zakljucci o zdravoj hrani LCHF, odnosno low carb high fat načinu ishrane koji se temelji se na minimalnom unosu ugljikohidrata, normalnom unosu proteina i povišenom unosu masnoća...
posle ubacivanja nekoliko citata ovde vezanih na ono sto anita supe pise na svom blogu, pa jucesnjeg pronalaska, nista nije slucajno, rasprava na 2 foruma o tome, u kojima cak i ona ucestvuje... posle dorucka koji cu sad da spremim, nastavicu sa iscitavanjem ostatka komentara na forumima i podvuci jos neke vazne stvari u vezi sa ovim nacinom ishrane koji cu ja zvati mmpr ili meso, masnoca, povrce, voce, a moze i mmmm, malo mesa, mnogo masnoce ili krace mm, ali je svakako mmmmmmm...
koliko sam ja danas daleko od toga? nisam puno, trebaju male korekcije hleba, secer sam izbacila, a malo vise mesa i vise masnoce, za pocetak ukljucicu puter i masniju pavlaku, jogurt, sir...
danas je 2.2. i odlican datum za nove izazove, 2.2. sam otisla iz rata u mir, iz B. u HN... na more, na klupu...


nije slucajno ni sto su pocetkom ove '11 govine prestala sa radom i 2 foruma, hrvatski je u kvaru od 5.1. a srpski je zatvoren po zavrsetku farme 3, a otvoren drugi forum za sve realitije, odolela sam da ne pisem iako su bebi doli i dejan cukic usli na dvor, imam nick-carrey i to je dosta, tako samo citam sta drugi pisu, bebi-in je zavrsila svoj posao, zasto bi se ponavljala, a i gubila vreme, velika opomena je bilo i ono brisanje sajta: utripu.com. na kome sam 2 meseca glasala za vendi i evu, a pred kraj farme sajt je nestao, nema ga ni sad, tako je propao moj trud i nadljudski napor da nesto postignem u medijskom net. sistemu, tada sam umorna lijegala i zdravlje ugrozavala, sreca da je stradala samo guzica od stalnog sedenja, glava je ostala citava da shvati svu glupost koju je cinila i da se ne ponovi, zato imam ovaj blog, na njemu mislim, citam i pisem o sebi, a ne o drugima... nema vise ni cata, vi nikakvog sajta, sve sam to prosla, ako mi se i cinilo da sam mlada, vise nisam... ovo sam ja, ovo mi stoji i pristoji... a sad idem na forume da citam o mmmm ishrani, ne pisem, dosta je bilo registracija, sve napustam, ostaje myspace, neobavezno i ovi blogovi, moji rovovi... ako bude trebalo jos cu ih iskopati, ali cu uvek samovati...